men det här var ju kul

Nu känns allt verkligen hemskt! Mitt humör är inte precis på topp, snarare på botten, under botten. Det finns verkligen dagar då inget går bra, okej visst det har funnits ljusa stunder under dagen när jag tänker efter. Men åhhhh.

Först har jag dans på skolan i typ 2 och en halv timme, skit kul! Ah, sen stressa hem, visa dansen hemma, stressa in till dansen och dansa i en och en halv timme, gick sådär :/ jag har så ont, kan inte koncentrera mig alls, och allt känns bara blä! Jag vill inte vara här nu, jag vill ner till er! Men det blir inte förrän typ vecka 42 :[ men det blir ju iaf.

Förlåt alla fina vänner för att jag är så här, men snälla förstå! Gillar ni det inte, säg till, snacka inte skit bakom min rygg. Jag orkar ingen ting. Snälla förstå att jag behöver hjälp, jag vill inte vara jobbig, men det är så svårt! Jag behöver vara ledsen, jag behöver vara glad, jag behöver vara arg. Men det ska inte gå ut över er. När jag drar mig undan är det för att jag känner att det inte ska gå ut över er helt änkelt

 

Pusspåer//line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0