jag är sugen på...kinderägg!

Idag var det en kryck dag..igår kväll fick jag plötslig värk, och knät svullna upp. Hatar det! Imorn blir det i alla fall inga kryckor, jag vet att det låter konstigt, men vissa dagar är värre än ändra, och det går över efter någon dag. Så imorn blir det dubbel danspass!(Y)Men men, jag var ändå med på idrotten, jag stod ”i mål” det var iaf skit kul!

Men det spöregnade! Såg ut som om vi haft klädsim, men så var det ju inte. Jag HATAR MASKAR! Dom e jätte äckliga! Annars är jag inte alls rädd för djur, men mask, fy å blä! Jag  vill till och med ha en spindel..men många vänner hotar med att sluta vara med mig då, och mamma är inte så där jätte glad åt iden heller..

 

Nu ska jag fortsätta med dom 119 engelska glosorna…..

//line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0