hej allihopa!

Jag börjar med att säga att den låten är så bra! Såg One Tree Hill för inte så länge sen (jag skrev om vårat maraton) och det var i det avsnittet. Jag blir påmind om saker när jag hör den ..
ditt ljus har slocknat men för mej kommer du alltid att lysa!
annars idag så har jag bara vart i skolan.. där hände det väl inget spec, förutom på idrotten, där vi skulle orientera xd för de första så hade jag haft kartan helt helt fel + att jag inte hitta några jäkla kontroller xd.

match igår, gick som de gick! men men..

imorgon är de match, och det skulle nog vara bra ifall vi tog den känner jag :P sen måste jag plugga en massa :( har prov i spanska, so, músik (fast har ej fått måldokument) + kemi och matte.
de är mkt känner jag.. :P sen så ska jag gå på konfa grej varje onsdag också :)


take care :*

//nicole .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0