fredag

Idag blir d en typisk hemmadag. Jag orkar ingenting! Jag fösöker hålla huvudet högt och inte tänka på det, men vi vet alla att d finns dagar man bara vill ligga hemma under täcket. Men d är bara att försöka att tänka på roliga saker. Men kan säga att de är inte kul att ha en tråkig sak som d här, sen en till! Mina kompisar är underbara som alltid finns där för mej. <3

komp-lediga idag eftersom att vi var i skogen igår. Det behövs måste jag säga. Hade sååå himla ont i nacken när jag vakna. Men d fixar jag ändå.
Måste väl plugga lite också, antar jag. Matchen imorgon är inställd, så jag ska väl hitta på nåt roligt då :). Och just ja, idag måste jag städa mitt rum också. Gryyyyymt kul. INTE. Men men.

Ikv så börjar väl d där Kändisljungeln? haha , vad är detta?

ha d bra och ta hand om er //nicole .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0