fan ta si

Egentligen kände jag inte för att blogga men men, just nu kollar jag top model, dansar och samtidigt sitter jag vid datorn! Jag trivs fortfarande helt underbart på skolan, okej lektionerna är ju inte så kul, men brukar dom vara det? Nej… men vännerna och stämningen sjuk kul!

Jag ska troligtvis gå en extra kurs med Ida, men jag vet inte om jag hinner, asså söka, platserna tar ju slut -.- det är iaf i litterär gestaltning, typ författar skrivning. Som jag tkr e sjukt kul! Skulle vilja gå det, det ger ju extra poäng. + att jag behöver någonting å lägga all min fantasi på!

 

//line


Kommentarer
Postat av: fiia

du och jag hade roligt på lektionerna haha :D vi har alltid kul (= <3

2009-10-31 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0