*

        denna mobil kommer jag få ha tills jag hittar nån jag vill ha. (de är mammas). de i stort sett enda jag kan göra nu är att ringa. kan ju inte trycka på mellanslagsknappen, inte lyssna på musik, lr kolla på bilder. D står att allt på memory stick kommer raderas. kul :)..
Kom förresten på att jag har grymt tråkiga rubriker, haha.. Skriver alltid så tråkigt där så jag får skärpa mej.

Idag har de inte hänt så mkt. Var inne i stan förut. Annars så är denna helg en riktig slappar-helg, även fast jag hatar att ta det lugnt, (jag vill ha full rulle och ha massa att göra) så är det nog bra iaf.

Och så fick jag just reda på att vi ska ha SO prov, om 1 lr 2 veckor. En läxa på SO:n var att skriva betydelserna till 51 ord. ORKA lära sej alla dom. jaja...

//nicole .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0