trick or treat?

jag brukar som alltid säga: inget är roligare en man gör det...brukar lyckas rätt bra..men inte idag. ursh vad tråkigt..känner mig jätte nere =s antar att det inte är så konstigt med tanke på allt som hänt...
jajja jag blev JÄTTE GLAD när min "nya syrra" Malin skrivit till mig...kul att hon vill ha kontakten!!! hon har en dotter som är ett år äldre en mig (Y) min bror har tvillingbarn som är 20 år haha. jag blev moster när jag var minus 4år :D

nu har jag precis halloween pyntat mitt rum. å vad det är roligt! xD nu är det fyllt med pumpor, spindlar, spöken och ja vet inte vad :)

taggar för första lediga måndagen på ett bra tag! och det firar man med en hel dag med sofie
.
kanin!


 //pauline


Kommentarer
Postat av: Totte

Halloweenmys <3 take care!

2009-10-25 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0