som en söndag ska vara

tråkig och helt onödig, meningen är väll att man ska sova bort den?
jag gick iaf upp tidigt, efter har drömt något liknande en mardröm.
det bodde en typ svin läskig gubbe i Bilanders stuga, han ägde typ
en blandning av ett får å typ en ren, som dansade och klättra i träd =S
jajja, jag tog med mig täcket upp å la mig i soffan å kolla one tree hill
det var länge sen jag såg det :O har missat dom! var typ mitt liv ett tag xD

det går inte alls bra att övertyga mamma om att vi behöver en orange katt till.
hon säger bara: vi har redan en 8 kilos kattunge så det räcker...
jag gjorde ett hot som verkade funka riktigt bra, jag sa: du kmr inte se mig le
eller skratta försän jag får den där katta (råtta som Anton H kalla min börje för :O :O)
men...jag kunde så klart inte hålla mig.. men jag ger ikke öpp!


pössåkram// pauline
PS om 9 dagar faaaaaaar jag till askersund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0