sista dagen i denna månad.

man har inte roligare änman gör sig..men den här dagen verkar jag inte kunna göra något roligt med alls...vaknade fylld av förhoppningar. men fick reda på att inget ska bli...STAN tänker jag då :D "söndag"=allt stängt -.-
så vad blir det nu av denna underbara gråa trista "söndag"? jo det blir fika hos mormor och morfar...(där tiden står stilla..som i sunes jul..) sen blir det kyrkogården...har inte gått dit sen pappa dog...när jag fick veta att erik gått bort gick jag dit och satt i typ 3 timmar...
men nu ska jag våga mig dit! brukar vara väldigt fint på kyrkogårdar till halloween med massor av ljus.
//pauline


Kommentarer
Postat av: ...

Tänkte ju också gå på stan idag.... frust, istället stannar man hemma själv xD



Det går nog bra me besöket på kyrkogården, halloween är en tid att minnas. och jaa vackert äre!



hoppas du har en bra dag hursomhälst!

2009-10-31 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0