h-ween nudå :)!

Jag vet att jag inte bloggat nåt i veckan, men jag har liksom haft fullt upp . har ju vart lov, och de känns som att tiden bara flyger iväg, de är bra att man håller sej sysselsatt, men det är inte alltid så bra med tanke på allt som har hänt. jag låter inte mej själv bearbeta allting. skärpning på mej själv . :)
men bara för att ja inte bloggat nånting så ska jag vara duktig o ladda in en bild .
i veckan då, så har jag vart med kompisar, vart på lek o bus igår, och sen i helgen så ska jag till pappa . blir även match imorron, o de är bara vinst som räknas! senare blire mys framför idol..

 mmmkt fin !                        




Kommentarer
Postat av: k a r o o f o t o *

sv: tack så mycket! :)

(Följ min blogg gärna med bloglovin, så slipper du missa något inlägg i framtiden! ♥)

kram

2009-10-30 @ 17:27:14
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0