kuligt värre asså!

nu sitter jag i sunderbyn :D tog mig hit efter mkt om och men :) hann med en oplanerad sväng på stan men osten (moa) Lina och Sanna, trevligt trevligt. sen blev det bussen till s:byn, har kollat på dom underbart söta katterna <3 sen blir det resturange mat med jujja <3 sen måste jag hem ikv/natt vilket jag inte vill :( men men jag ska iaf hem å övertala mamma att vi behöver en kisse te!


                                                              jag ska ha denna katt! (börje)


skuttis e seg!

//pauline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar börjes ben på bild nr: 3 haha=D!

2009-10-05 @ 10:41:38
Postat av: juliaaa

Där emot hatar jag bilderna högst upp 1an +2an =PP

2009-10-05 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0