otrolig dag..

tja nu ska jag berätta om min väldigt speciella dag. det hela började halv nio på morgonen då jag kom till sofie. början av dagen gick riktigt bra, vi började kolla zack and cody. dangen fortsatte med datan dansa loss till: http://www.youtube.com/watch?v=LMjJ447sWIY&feature=related och http://www.youtube.com/watch?v=Oief9vjw8T0 sedan gick vi upp för att laga plättar..då började det...sofie tog fram steckpannan ur skåpet:

- kan man använda den här? (jag böjer mig ner för att kolla) och hon smäller den rakt upp i ansiktet på mig..AJJ som FAN! fast vi skratta mest...men shit asså det var en sån där...av riktigt..typ järn?

jajja vi fortsatte med vårt plätt bak, dom blev riktigt bra och vi satte oss i soffan för att äta och kolla Sally Santesson. jag skratta så hövve for bak i väggen, det blev svart... och sofie har berättat resten:

- först trodde jag att du skojja, men ögonen rulla bak, jag fick panik! jag kasta mjölken på dig, men du vakna inte....så jag ringde en ambulans....

detta är förstås helt och hållet en ren lögn...eller?

xoxo//pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0