don't go

jag har alltid haft tre "män" de som varit de som funnits där, som vakat och brytt sig om mig mer än allt annat, erik, pappa och morfar. 2 har lämat jorden men inte mig. morfar, den enda som är kvar i livet. fick en stroke när jag var 5 år och kan därför inte prata eller gå. för ungefär en vecka sen satt jag och berättade att pappa dött för honom, morfar du får inte dö! sa jag. han börja gråta (händer aldrig) när morfar pratar med känslor så kan det gå ibland och nu sa han: det ska jag inte.


idag har jag haft mamma dag, vi var till kronan med skräp (Y) mamma gav mig krukorna åååh vad det är skönt å kasta krukor så man riktigt hör när de går sönder! skönt!
när vi kom hem efter alla ärenden la jag mig i spa vad. skööööönt!


nu sitter jag i mina nya tofflor!

hare bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, glad jag blir :)

följ gärna med bloglovin om du hinner.

2009-10-29 @ 19:14:10
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0