upp och hoppa..

klockan 4 är väl inte direkt nån favorit från min sida! men det var bara att gå upp och snabbt göra sej i ordning, äta lite snabbt och sedan kom becca hennes mamma och syster och hämta oss. Sen bar de av till Ullared :D
kom iaf hem rätt skapligt och de har vart en jätterolig dag! har handlat en massa bra och onödiga saker, och jag är helt klart nöjd! bilder kommer så småning om.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta på mej mjukis kläder och kolla greys :) får se om jag kollar nån av de nya filmerna ikv eller imorgon (äääääääääääälskar filmer och det fanns inte några att välja mellan hlr! hahaha :D)

imorron äre skoldag och någon kommer vara skapligt trött :]
haha, förresten.. vi hoppa in en snabbis på mcd för att köpa glass de som ville ha ( bara becca o hennes syrra:D) och då spruta tårarna på mej för att jag garva så! vi satt och rabbla upp en massa roliga minnen. haha hjälp! x]

pusstjaaa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0