underbar dag

en dag jag trodde skulle vara väldigt jobbig och ledsam (2 mån sen pappa dog) blev faktiskt helt under bar.

först bar det eväg te en sko affär, går det att komma ut utan att vara nyförälskad i ett par? jag fick iaf med mig ett nytt par älsklingar hem :D

sen köpte jag mer glitter å sen bar det iväg hem och gissa vad? jag fick julpyntaaaaaaaaaa :D :D
åh vad det är roligt, med tomteluvan på och julmusik på hösta nivå stod jag redo, åhh vad det blir mysigt jag älskar att pynta! (mest jul)






jag behöver ett srörre walk in..asså den räcker inte...sko hyllan e full och alla kläder ligger/hänger packat :/

fick också veta säkert att jag kmr att fara ner till a-sund på sportlovet! <3

ikv blir det att jobba i garderoben till en föreställning wiihooo

//Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0