tokifa

tjo ho! nu ska här bloggas om en underbaring som saknas! tokfia! visst ses å hörs vi ju men det blir int lika mkt. vi kunde seriöst få vad som helst att bli roligt! jag saknar stämingen vi skapa. bara att sitta brevid varann och läsa var roligt.

 
här är vi under avslutningsmiddagen. som va var där lååååångt innan och fixa det till =)


kanske en torsdag? vad vet jag :) som sagt allt blev kul :)


MUCK -09 vi var bebisar<3


gaaaamal bild. fia dansar



minns en gång, då du gick in i en dörr å vi skratta..eller jag skratta iaf åt henne. sen typ 2 meter senare så går jag in i nästa dörr. hahahha oj oj oj!

vi kunde göra det seriösa oseriöst och tvärt om precis hur vi ville :) så skönt att kunna gå får seriösa samtal till det mest konstiga flummet.

förlåt alla vi stört. men vi kmr leva längre!

hejs/pauline


Kommentarer
Postat av: The guy with the blue eyes....

True friendship

2009-11-17 @ 21:31:28
Postat av: Tokfiia

när vi målade oss som katter det var på en onsdag på bilden haha :P och då var det typ nära påsk (= <3<3 saknar dig <3

2009-11-18 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0