snart helg!

Denna vecka har ja vart så himla himla sjukt trött varenda dag. Väldigt jobbigt måste jag säga.. Och så kom de snö idag också :O wtf, jag gillar de inte.. asså jo, de är ju mysigt å så , men de är bara en massa snöbollar som flyger runt på skolgården (eller de kommer bli så) och smart som ja är kommer jag bli utlurad å sen kommer jag vara offret .. kul! inte haha .. jajaja . :)

och om alla inte vet de, så äre torsdag idag o alltså helg imorron :D inte liiiite skönt! ska bla spela match (ifall de är nån:O ) kolla film som vanligt ;D

men nu ska mamma ha datorn , och jag har bara Pauline att skylla på! mamma har blivit datanörd och de hon nördar är det nördigaste som finns, nämligen face book. face book i sej är väl inte så nördigt, de är bra, men på bussen, i skolan, överallt, så pratar folket om Farm ville! lägggggg av och bli normala igen! :D kalla mej tråkig, visst, men jag ska fan i mej stå emot skiten! hihi puss alla (k'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0