så kan det faktiskt va

inget är kul längre..förlåt men jag har typ tappat glöden för allt. varför är det så?
jag vet att jag skrattar och busar på som vanligt, men ärligt det är fejkat...jag säger
inte att mina vänner är tråkiga eller så, helt klart inte ert fel. men jag känner mig bara
inte som mig själv. Jag vill ha kul på riktigt, saknar Sofia i klassen helt klart, vi hitta ¨
på mkt roligt, fick seriöst den tråkigaste no lektionen att bli kul. mamma och jag vi skrattar
och har kul på riktigt känns som att jag måste få tid med henne nu. förlåt men jag har
börjat inse att det som hänt är jobbigre och kmr ta längre än ja trott.

sluta inte va med mig snälla..nog bara en fas..+att jag är grym skådis :D :D haha spela med
när jag skrattar och låt det smitta av

//paupauline

Kommentarer
Postat av: '

:( be happy with me....



Förmodligen äre en fas, och du är inte tråkig att vara med det är väll vi som e tråkiga... Påminn mig så ska jag tända gnistan i dig!



ha en underbar kväll

2009-11-02 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0