prosit!

jag nysser typ hela tiden! ^^ vad säger man då? äre typ att folk snackar skit om en? hm....
jajja idag var en konstig dag...började typ JÄTTE bra, med höga förväntningar. men allt ba blähä! 
men det löste sig sen när jag och au gick för att äta chokladbiskvier på dagge. då vi gick för bi typ tasty (eller nå) och vart såå sugna på pommes och smält ost. så vi smög in där och tjocka lite mums. sen gick vi vidare på tröstätagatan till daggan. vi förtjäna det!
jag var också till läkarn idag...fick kortisån i hälen, funkar inte det skulle jag till en ortoped :s jag kan inte sträka ut hälen det ser så kul ut när jag går! hihi!

//svineline

Kommentarer
Postat av: kathy

hihi satt å läste din blogg nyss hehe:P måste ju säga att när man nyser är de för att nån som gillar dig tänker på dig hehe;) puss på dig!<3

2009-11-30 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0