men för all del

jag kan ha fel

men jag blir typ less på mig sj som sitter å gnäller på allt, inget blir ju bättre av det...
och på allt som kunnde vart bra. om allt skulle vara bra, hur kul skulle det va? asså inte att jag vill att det ska hända tråkiga saker å så...men något ska ju hända.. å alla människor om ingen skulle ha sina brister skulle vi ju typ inte vara några..
ursäkta svamlet xD

idag var jag på syo möte, men jag hade inte fått mina kurs papper så...jag kunde inte välja nå...jajja nu äre e skolan som gäller för mig! visst ska jag ha kul, men allt små tjafs tar alldeles för mkt energi så nu ska jag sattsa på det som verkligen spelar roll. inte bara nu utan också i fram tiden!

//linepine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0