Lördagsmys :D

Match idag, jao. Behövs nog inte säga så mkt mer än att det var några jävla hemmadomare. Sur blir man (: men om dom inte kan vinna utan att ta till med såna domare så är de deras problem.. vi spela iaf bra! förlust med 5-2.

Sen så åkte vi hem, hade jättekul i bilen :D mamma och jag fixa lite till fars dag imorgon. Känns så hemskt på ett sätt. Och bilden på morfar, jag klara nästan inte av det. När jag åker förbi hans lägenhet så känns det så himla tungt att det är mörkt nu :( det känns som att han snart ska komma hem igen, men när jag sen inser att det inte kommer hända.. jag hatart. Men han har det iaf bra nu! Och vi ses snart igen, jag vet!  
Nu så ska jag gå o mysa med familjen. Tror att vi ska hyra film! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0