just another day

japp tro det eller ej så har vi klarat en dag till i våra liv..

hahahahha asså den dagen Nicole, vi hade kul, saknar dig, saknar er alla!
nä den var inte vattenfast den HIHIHI

asså kolla fattar min mamma mig eller vad?
jag sa inte ens vad jag ville
m: jag far å postar ett brev
p: vilken låda?
m: den vid ica
(jag börjar å säger inget)
m: men hur du du du!
p:...
m: jadu gumman du får som du vill du
p: vad jag har inte sagt nå

kolla vad hon kom hem med (inte alla idag, har sammlat)




herrrrrrrå

Kommentarer
Postat av: Totte

hihihihihi, om du inte vill ha så finns jag....... ;)

2009-11-11 @ 20:18:36
Postat av: Anonym

perfekt till julmust! ;)

2009-11-11 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0