jaha...

jag vet inte riktigt vad jag ska säga...chocken av pappa har lagt sig och nu är det inte längre: det var det bästa för oss alla, nu är det; det blir inte mer nu, aldrig prata, aldrig se, aldrig krama och känna hans doft av trygghet. vad kan ja säga..saknaden är enorm. tänkte ta mig ner till kyrko imorn och för första gången vara ensammen.

inatt drömde jag världens mardröm. jag är så glad att jag redan sov hos mamma. jag tänker inte dölja att jag gör det okej?! visst det är säkert jätte barnsligt och töntigt, men jag tänker inte bry mig, när jag vaknar upp i min panik är det jätta skönt att se mamma där. (den ända föräldern jag har)
iaf min dröm shit asså, huvva! jag typ grät när jag vakna det var såå obehagligt. Har varit helt skakis hela dagen efter den drömmen.
säg till om ni ser en röd bil med registringsnr: HGF 073!

öjöj//paulinecharlottemargaretahurtig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0