hejsan hoppsan

som någon sa.

var tvungen att härma dej :D x)

jag saknar sommaren och att vara brun. Jag saknar sommarlov man kan sova läääääääänge. Man kan bada och sola hela tiden grymt skönt (y haha, och nr jag tänker på denna sommar är nog ett av mina starkaste minnen uppifrån lule när vi skulle cykla till arons x] efter ett par meter så blir en tant skitsur på oss (på line :D) och säger att vi cyklar på fel sida. Fast egentligen var vi nog bara glada över att jag kunde sitta stilla på pakethållaren så vi brydde oss inte över att vi cykla fel (a) lr vem gört....

de blev iaf inte bättre efter :P jag har ärr kvar på bena efter nån grej på cykeln x) . Sen när vi kom dit o hade hoppat i plurret säger en badvakt : den där var inte vattenfast! och syftade nog mest på våra mascaror x)

haha, även ifallvissa saker gjorde ont så hade vi iaf kul, och de är de som spelar roll.


Nu äre dags för vinter årstidern att vissa vad den har att erbjuda för skoj och roliga saker :D jag är nyfiken och jag vill ha kul <3
cccccrazy

puss o kram skumbanan (k'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0