hej sötnosarY

Idag så var det min klass tur att ta sprutan för svin! Eftersom att jag verkligen inte är rädd, o var avslappnad så gick de hur bra som helst! Jämfört med vissa andra stackare i klassen, men det gick ju bra för dom ocksåY
Efteråt har jag inte känt nånting, och är bara lite öm men annars är de ingen fara, alltså inget att oroa sej för, för er som inte tagit den.
I tisdags hade vi ju fadderdag, och de var faktiskt kul! Vi bakade pepparkakor, och jag blev offret för min lilla grupp, alla kastade mjöl på mej. Väldigt fin vart jag, men man måste ju få ha kul o de hade vi!Y
I helgen ska jag till papsen, och förmodligen så kommer Cornelia & Johanna in så ska vi shoppa. Hoppas på en rolig dag. Nu ska jag plugga vidare på so:n (har prov på tisdag) och sen blir de mys framför tv:n.
/nY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0