Happy face :D!

Igår så vart det vinst för oss. Fyfan vad skööööönt! Och när det var 32 s kvar på sista perioden så gjorde jag avgörande målet (a) det hade stått 1-1 jättelänge, sen satte jag den. Snacka om att det var sköt när domarn blåste och alla tjejerna i laget började skrika. Jag vart så glaaaad hihi! :D

idag, så ska jag först springa en snabbis på stan, sen ska jag på kalas hos kusinen. Var längesen jag träffade dom så de ska bli kulkul. Och mindre kulkul är att de är skola imorgon, men det ska ändå bli kul att träffa alla. Sen får jag inte glömma att det är ju Ensam mamma söker idag! :D de är liksom något av de bästa på söndagarna.

 glad unge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0