första november

idag har vart en sån där skön da. jag har fixar hemma, städat dresingroomet, skrivit på väggen och kolla oth<3

om en vecka är det farsdag...jag har ingen far att fira...allt jag gör har vart "första gången" sen pappa dog..och nu blir det första fars dag utan pappa...
jag funderar på att ta en promenad..men jag törs inte vara ensammen med mina känslor..låter barnsligt? tack jag vet..men stunderna jag tänkt..har lett till att tårarna brustit..glad att jag inte vart ensammen då...skulle vara hemskt...ursh..det blir hemma kvl för mig..typ...

imorn är det skola igen efter ett sköönt lov. kmr få tbx mitt fina ig nk prov och ig matten. första gången jag får ig (har ju inte fått tillbaka dem än, men det gick inte bra) fast eftersom min pluggning till proven var i Askersund, där det hände väldigt mkt annat, så förstör inte de här proven mina betyg och det är ju bra! (Y)
//pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0