3 noveeeeeember

Haha, var de nån som kolla på "Ullared" på tv:n igår? De var inte tänkt att jag skulle göra det, för de verka väl lite fjolligt, men så vart de så ändå. Och de roligast ekom i slutet, den där gubben som undra ifall "de var nån ide´ att fotografera honom" utanför nåt hus.. eller kör ni med sån där vide´o. hahahah! de såg sjukt ut när jag skrev de men de var kul. men de blir nog inte att titta mera på de ;D o de roligaste är att jag kanske ska till Ullared om 2 veckor :O de trodde jag aldrig skulle hända.. men jodå! Man säger att man ska dit men de blir inte, men ifall de inte kommer snö så åker vi. hoooooppas.

annars tråkdag idag.. och imorron är de träning. Jag längtar. Jag måste börja gå uto springa lite (även ifall min kondis är sjukt bra så måste ja ju hålla den där.)

 a looooong time ago (:! ser ut som att ja har jättekort, men hade en toffs!            blooooooooooooondie :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0