T&P kväll

http://sofiantokfiianfiia.devote.se/ där står det typ vad jag och sofia gjorde igår :) det var jätte roligt, och skratta fick vi:

sofia var helt fast till något barnprogram om grisar...det gick inte att få henne å lyssna på vad jag sa, hon var helt fast


promenad!


här bröt sofia ut i skratt åt att hon var sååå kissnödig, (vi gör om toan uppe så man måste gå ner) men hon orkade såklart inte gå ner, så jag smsa fias nr till jonas och han smsa till henne: gå å pissa! det tyckte fia var mkt roligt...det enda hon fick fram var jag gråter jag gråter!

Varje kväll ser jag upp & hoppas någon ser min sorgsna ensamma blick, och med kärlek mot mig ler, när natten blir kall måste vi finna ett sätt att läka hjärtat & hoppet återfinna, vi vill veta att ett julmirakel kommer i år.. Vi vill veta att julens mirakel finns i våra hjärta, i vår själ måste vi känna kärlek, hoppet & glädjen vår magi i denna tid varje år, vi behöver julens mirakel, julens mirakel i år. 
jätte söt låt från den ur gulliga filmen sainta buddies!
som jag förövrigt tvingar jonas att kolla på medans jag ska göra nk/sh kuuuuuuuuuuul!

//Linepine

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag vet att du gillar att tvinga mig till saker xD <3

2009-12-10 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0