Tokfias födelsedag!

nu har jag precis ätit upp den goda helnötschokladen som jag fick av mamma för att jag var "så duktig på eosuppvisningen" jo visst jag kännde mig verkligen så duktig efteråt när jag låg med värme på benet (lyckades skaffa mig en stor sträckning i rumplåret xD) och massage...hella min natt gick åt till att ligga med värme och kolla igenom skolkatalogen wiihoo. nä men det var kul och det gick bra, kunde bara inte göra spagaten i slutet av mitt solo, men tror int det såg så konstigt ut :) känns faktiskt sorligt att eosen är över.

jajja nu ska jag snart in te stan med soffan sen dansa och sen hem å vara med hoina igen :D

kanin! //Pauline

grattis Fia älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Rumplåret <3

2009-12-03 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0