rosa papper under kudden

tjoba..skrev inget igår var inte hemma alls :D först skola, typ julmys å så, sen till råne å fira Jonas lillayster Anna 13 år igår :) mysigt mysigt, det var verkligen helt underbart utom 3 saker..
#att jag var tvungen att fara hem.
#att han tänkte förgifta mig med svamp. (som jag pårikt int tål!)
#och så var det typ såå nära att jag hamna i happis..nä men på  fel buss..men det upptäcktes ganska snabbt! pinigt! jajja

asså buss gubben typ as garva åt mig när jag stod där virrig och jätte trött med tomteluvan på sne å sa att jag skulle till luleå. då anländer du imorn sa han :( åh hån log..jag ba aaaagh å sprang ut å börja slå på jonas, förlåt...<3

jajja idag verkar inget hända eftersom jag int får tag på någon som kan säga när isen börjar idag..så hemma dag å fix för morgondagens tomte besök.

blä för herr dysterkvist!

GOD JUL!! //Pauline

Kommentarer
Postat av: Jonas

Förlåt förlåt! :( jag ville inte skicka dig till happis och jag visste inte om svampen ju..... :'(



men mysigt vare! <3

2009-12-23 @ 16:53:41
Postat av: Jonas

.... Hihi du skrev att de var underbart... <3

2009-12-23 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0