"nu skulle det sitta fint med en potatis"

kanske typ chips isf...

idag for jag o mamms in till stan och nu är biljetterna till ASKERSUND hemma :D nu är det bestämt!
jag far den torsdagen 26/2 på kvällen och kommer hem till lule söndagen den 6/3 2010


hitta inget alls på stan..kanske beror på att det är såå mkt folk och liv att jag bara vill ut.
jag ville äta kina mat! o dem klagar på att jag int äter, så när jag ber om mat, nähe då är hon mätt
av all julbordsmat... vilken julbords mat? jag äter inte det jag vill ha god mat! :D jag tror jag är en bortskämd unge..men det verkar ju int så.. x) jaja jag är nog nöjd ändå.
tänkte vara med soffan o jujjis idag men det blir nog inte....imorrn blire iaf skrillor med nea


just det för er som känner sig dissade av mig på sms så gör jag inte det...jag har smsa upp mina sms...tjejen på tela såg verkligen ut så här :O!! 5000 sms på 2 veckor.. way to go girl..hm... imorrn får jag gratis iaf!

//pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0