Lov äntligen ;D

de som alla (lr dom flesta) har längtat efter, iaf jag. men ska berätta lite om dagen:
på morgonen så hade jag fortfarande inte bestämt mej för vad jag skulle ha på mej, men efter vääääldigt mkt letande, + att jag rev ut hela garderoben i onödan, för tightsen låg bland tröjorna :S undra vem som har lagt dom där.. men de ordnade sig iaf, och jag var nöjd med allt haha :D
sen satt vi i kyrkan, lyssna på när folk pratade/sjöng..
sen till skolan. satt & fika, sen kommer sandra och några tjejer ur hennes klass, med början på en långdans ;P så vi var andra klassen att hänga på, såklart vi gjorde de (även fast de fanns några tråkisar). Vi sprang igenom hela skolan. Skit kul var de!
Sen fick vi betygen, ser braaa ut!
Och efter att de slutat , att man har kramat alla (kul att jag är så kort så att alla får böja sej hahaha!) så åkte vi till Örebro. Shoppade lite , en mascara & en tröja (;
Gick hem till pappa, hade lite flum ;P spelade kort & prata , kolla tv å massa så.
Och vi kollade på bio , "Allt för min syster". Den var jäääääääättebra! Efter 10 min så satt Becca & stört tjöt, så ja, den var sorglig. Till & med jag grät lite, och då är de sorgligt..
En otroligt bra dag!, & de måste göras igen.

Ser framemot julen & lovet och alla roliga saker som ska hända.
God jul sötnosar :)
/Nicole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0