Kalle eller Anna?

Haha,jo jag kollade på Kalle Anka, även om jag tycker att anna är lite frän <---- haha.
Julen har iaf vart grymt mysig! Fick en massa fina grejer& snön ligger kvar.. Kanske lite väl mkt, kommer inte utanför dörren men så är det.
Men man ska ju inte bara hinna med att äta (och jag äter precis samma som dej line :]) , öppna julklappar, kolla tv och mysa. Nejdå! Jag passade på att vara lite lite sjuk också. Men som tur var gick de bort snabbt.
Idag blir de en sån där segar-dag. Ska väl städa upp & göra fint i rummet och så. Sen slänger jag mej framför tv:n & kollar Gossip G säs 2.

Imorn: shoppa med brudsen . hoppas på att de inte är alltför mkt folk men de är de nog ;D
onsdag: stockholm ! :D
torsdag: nyår , som firas med tjejorna . kommer ha de fett mysigt och ska försöka att ta mkt kort .

På tal om kort.. jag älskar den här& kommer så väl ihåg när vi tog den..:


//nicole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0