julinlägget


morgonen startade insnöade, men det tog söta mamma hand om!
och Lucas "hjälpte" så klart till, som han också gör med allt annat.
sen morgon fota, Sara, Lucas och Klara. tjockisar!
sen kalle och hans vänner, romantik & typ självms hot (god jul?)
sen börjar väntan på tomten. (lucas hos mormor&morfar)
paketen öppnas i ro och tystnad (?) nej int för oss...haha, jajja efter
klapparna var öppnade osv. så börjades med maten. Oj vad det ska
ätas asså jag äter prinskorv, och köttbullar och mackor...och det går
ju ganska snabbt å plocka ihop och få ner i magen. så när jag har ätit
klart..ja då kommer dem andra till bordet...med..ja berg av mat i olika
sorter...

finns det nån som äter alla sorter haha det är ju lite kul när man får
 en ask, fast oftast får man ju mer en än...och jag äter ja.. vad blir
det 3 sorter alltså 12 bitar i en ask.  :] jajja det är ju gott :9

vi fortsätter med traditon och är hos Sofie Inger och Hans på jul dagen
vi spelade spel coron(?) som mamma vann träskaller vinner alltid i
träspel!
  sen spela vi lulespelet, o det vann jag med över 10 miljoner
haha! jag kan mina aktier xD vi dansar alltid runt granen fast det blev
runt bordet i år. o Disa deras hund älskar o dansa och springer med
runt runt.

GOD-JUL!! //pauline


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag diggar bilden då lucas hjälper till! Tihi,



Jag ville ju va me D: maow D:



(corone) ;*

2009-12-26 @ 11:55:11
Postat av: Anonym

asså varför??

2009-12-26 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0