inget är som då...

nu är det 3 månader sen pappa dog. ärligt så vet jag inte vad jag känner. Jag drömmer massa konstigt och känner hans närvaro, kalla mig knäpp gör det, men så är det. jag vet att han är i min närhet och tar hand och vakar om mig. Så rör ni mig så får ni med ( jag kan ju inte kalle det spöke...men ni fattar!) att göra^^.
jag längtar väldigt mycket tills sport lovet då jag får fara ner till Askersund å träffa alla, där skapas alltid nya minnen, och mycket skratt.

Idag var en konstig dag typ...först var jag jätte skrattig, för från bussen till skolan så gick det en kille framför mig och oj vad hans fötter knarrade. (det var nog skorna...) Så hade vi matte...fast då var jag på hälsoundersökning...gnäller som vanligt på maten, att jag inte äter lunch, men det är inget nytt å jag klarar mig bra! sen var det typ drog föreläsning, intressant å så...men ibland blir jag bara sur....hade mycket å säga till..om men jag höll igen.

kanin ( jag vet inte om jag förklarat varför ajg skriver så..men om du inte fattat: hare asså typ hade bra, men också ett djur typ som kanin)

//Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0