flingorna faller

(corn flakes?)

nej men vilken dag....asså skola, sluta 10.55 eller var det 11.55? asså jag fattar inte det..jag trodde vi sluta 11.55 men då var jag hemma :S....jajja!
när jag klev av bussen var det typ en meter snö (kanske mer, inte mindre iaf) och det fick jag plumsa i. när jag gjort det till korsningen kommer det en plogjävlatraktor, om jag int redan var rädd för dom så är jag det nu! den kom rakt emot mig..attakerande med sina saker som tar upp hela vägen och det är bara att flytta sig, men det gjorde inte jag..jag skrek och sprang åt andra hållet...då mötte jag en gubbe (man) som sätt det hela...hahahah

jajja nu väntar jag på älsk, och på Robin som ska låna mina kryckor..eller pappas kryckor.

hjälp mig tro, att han inte ligger som aska nergrävd under en sten.
hjälp mig hoppas, att han finns där för mig i alla lägen.
kolla inte på mig som om jag var dum när jag säger att jag känner han.
så är det, och jag är glad att jag gör det.
jag kan inte fatta att han är "borta" för han är inte "borta" o han kommer aldrig att vara.
han finns hos mig hos oss hela tiden.
hjälp mig bara hoppas och tro.

//linepine

Kommentarer
Postat av: Jonas

<3... cornflakes! :]

2009-12-23 @ 12:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0