dagarna går

idag var verkligen int min dag....fast det var egentiligen ganska bra...egentligen. sov inget inatt, eller jo lite..men då drömde jag...om pappa...som vanligt, jag sprang å fråga alla i stugan (alla=mamma, mormor och morfar) vars pappa var, alla svara typ nere vid stranden,  vebon osv. men han var inte någonstans. det var inte panik letande,,,jag viste att han var där någonstans. Jag saknar han otroligt, och det känns som bara jätte knas. jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag vill ringa pappa....eller typ: vad ska pappa få i julklapp? och vad ska han å jag ge mamma...mamma får ingen julklapp från mig å pappa iår. iår står det bara önskar Pauline. Det kommer som vågor över mig...då jag bara låter allt snurra, då är jag still å bara tänker. fatta att det inte har gått över, fatta att det aldrig kommer det. okej?!



//line

Kommentarer
Postat av: Jonas

<3

2009-12-08 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0