allergier suger!

asså det här är hemskt jag är typ allergisk mot henne!:
våran söta lilla tjockis, som alltid gnäller.
asså inget snack om att vi ska göra oss av med henne, nej nej!, jag
måste bara låta bli å gossa med henne, å det kommer vara svårt hon är ju så söt!
grejen är den att när jag har henne i famnen så kliar det å rinner i mina ögon
och jag nyser... att det bara är hon och inte de andra kissarna är nog för hon har annorlunda päls.

Jag är allergisk mot kanel också...varför kommer allt nu? :O
//pauline

Kommentarer
Postat av: Jonas

Maow ) : <3

2009-12-16 @ 15:10:41
Postat av: tokfiia

det brukar komma efter tiden har också fårr en allrgi sak mitt öga svullna upp och jag nös svin mycket och det var ör att jag gossa med sessan men jag hde haft lurvi på bröstet i två timmar när vi låg och sov alltså sebbes katter så det kan koma efter tiden men det är inge fara köp allergi tabletter dom hjälper (= <3

2009-12-21 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0