6 december :D

idag har det tydligen Nicoles dag :) är int alla dagar det?....
iaf idag har jag haft en sån där dag utan måsten, åh älskar sånna dagar. helt perfah :)
det blev att vakna till oth, och mackor med cholklad xD sen ja jag har hunnit mkt, vi var å kolla på mobil te mig i dag, å hitta nått. aja mamma skulle betala: använder man chipset? hon har svårt att förstå å lära sig....chipet...

nu börjar allt snack om att tomten finns, inte finns, finns osv. jag tkr det är jätte jobbigt å förstör lite av julen. det är väl klart att han finns! blir så less på folk som bara tror på de dom ser! och det är faktiskt så att jag har sett han. thats right! jag har sett tomten!  det var i happis, han bara gick där framför mig. och nä det var ingen utklädd i rödtomtedräckt och lösskägg. det var tomten, han hade mörkblå jacka, gick lite så där som gamla gör, men ändå pigg, jätte klara glittrande ögon, och skägg å en liten gullig hatt tomten!!

//line

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi borde åka till happis och söka efter honom nån dag!

2009-12-06 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0