3 dagar kvar!

2009 har gått vääääldigt snabbt måste jag säga! Verkligen toksnabbt. Snart 15 , lite fränt!
Idag har dagen mest rullat på, har hjälpt mamma med att städa/mublera lite. Och sen har vi bakat också:D och ska nog klä granen sen också, eftersom att jag inte är här varken dagen innan eller på julafton.

Men måste erkänna att jag saknar vissa kompisar :P , fast kommer ju träffa dom ändå..
 favorit sysslan i skolan..

 haha ! innan gympa lektionen . ingen har ju sagt att vi är normala, men vi lever längre! <3

sjukt mysigt dagarna före julafton! och en tråkig sak är att grats sms är slut i min fön :( men jag klarar mej nog ändå.. :D


                                              
wiiiho , vi kommer ha fett med kul på nyår ! :) 

//n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0