2009

Bara några timmar kvar, & dom sista dagarna har var jättebra! Var ju i stockholm igår, & jodå jag köpte en massa bra grejer. & så fick jag ju en heldag med faster <3 ,
och idag så är de sista dagen! år 2010 - dags att ta nya tag & göra allt till de bättre :)

var ju i mberg med brudsen iförrgår.. var där innan affärerna hade öppnat, så vi gick runt & kolla först, och såklart gick vi till lekplatsen :$

fullt koncentrerade :D

först inne på Gina :D
och vi vänta & vänta..

och sen var becca tvungen att få vila sina långa ben så hon blev sittandes i en massage fåtölj


nu ska jag göra i ordning allt, och sen ska jag åka in till Johanna, för hon jag och becca ska handla till sen, & efter ett tag kommer cornelia också.
GOTT NYTT ÅR ALLA SÖTNOSAR, och hoppas att eran start på 2010 blir sjutktbra :)
//Nicole :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0