wihoo

idag blir det stan dag med tokfia!<3  vi har inte träffats på hela sommaren och har VÄLDIGT mkt å prata om :D jag riktigt längtar =)

det känns både skönt å jobbigt, men jag har planerat för resten av sommar lovet :S tisdag blir det arcus med sofie ;D å onsdag bär det i väg te PITE! :). jag ser verkligen fram emot det =).

när jag var hos morfar på förmiddagen kollade jag på nån sån där säljar kanal, ursh vad less jag blir ;S varför inte bara fara tr å springa eller bara tränà? varför sitta å kolla på tv med en grej runt magen som gör att man får muskler? om man är för lat för å göra muskler är man väl för lat för å använda dom, men dom gör det väl för att det e snyggt =) själv går jag hellre ut å klipper gräset (Y) man får bra träning, snygg bränna, å en glad mamma =D


Kommentarer
Postat av: Sofie

det blev ju knappt som förväntan det där med arcus...men Pite blev lyckat;)

2009-08-12 @ 22:44:08
URL: http://thisismyfashionworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0