:D

Idag så har jag städat hela min garderob och mitt rum, kan säga att de behövdes:).
Så just nu så ligger de ingenting under min säng, är stolt över mej själv, + ganksa förvånad (:

När det vart klart så var det dags för mej att åka på träning. Idag var de en sån där asbra träning:) gick jättebra , å ´jag satte första målet på  matchen:)
Sen så skulle vi gå upp till omklädningsrummen å där skulle vi få en överraskning , så då hade dom grillat där till oss, för att det gick så bra för oss i cupen! (5 av 14 lag) . + att vi vann fairplay priset:D

Sen åkte vi å handla , å ska nu förbereda till imorn , då kmr brudarna till mej, å vi ska kolla på One Tree Hill, så hoppas inte på alltför bra väder:)

Nu ska jag förbereda , å städa lite mera (nu när jag ändå är igång:P)

//  nicole .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0