kuligadagar

igår 12/8 bar det iväg te pite, det var SKIT kul! gjorde lite fynd här å där :). bussresan dit åkte vi med en riktig häxan sur tant!! vi var helt sj på bussen, vi satt högts upp längstfram. Jag tappa min mobil som alltid åker i backen, när jag böjde mig ner för att ta upp den for drickan ner (korken var stängd) då började häxan surtant, å skälla på oss å fråga vad vi höll på med :S. annars var det en helt toppen dag :)

Arcus 11/8 sjävla poolen hade ju stängt. varför stänger dom så tidigt? :O men vi gick ner å bada på campingen, det var minst lika roligt faktiskt, efter badet for jag å sofie till notviken, gick en sväng där, men mest satt vi å vänta på bussen hem. Jag satt å hittade dramatiska historier ahahaha xD å läste i Tsatsiki. vi hade gjort mackor som vi tänkte äta efter pool badet, men dom åt vi på busshållplatsen. 


idag 13/8 blir det stan dag med clara!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hon var verkligen häxan surtant XP

Men så sjukt kul vi hade i Pite!:D

2009-08-13 @ 15:04:21
URL: http://thisismyfashionworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0