170809

hurru du, Nicole, blondheten (som du inte fått av mig!) sitter ändå kvar fast du blir brunett! :D sätt in en bild gummsan!<3

ska te stan, själv!, sen ska jag till Lars världens bästa sjukgymnast, utan han skulle jag typ vara onödigt opererad å inte kunna gå..Så tack Lars! Sen skuttar jag av bussen hos Sofie å äter pannkaka som jag läängtat efter! Sen går vi te mig å myser till massa filmer =]


snart kmr pappa, snart kmr pappa, snart kmr pappa. Pappa (nicoles morfar) har haft cancer på stämbanden, så dom e bort tagna, och han har en knapp som han måste trycka på för att kunna prata. Sen spred den sig till lymfkörtlarna, å det fixades. Nu har den spridit sig till halsmandlarna, i Örebro kunde dom tydligen inte ta bort den :S han kan ju fan inte äta!Jag fattar inte :o vd händer nu?!

pappa och jag i lastbilen


//line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0