typiskt mej..

att tappa bort skåpsnycklen 3 dagar efter att jag fått den! så trött blir jag på mej själv! är så jävla slarvig. men jag hittade den aldrig så jag fick en ny. Men det börjar ju bli som en tradition att jag tappar bort den eftersom att jag gjorde det i 7:an också.

Jag har inte skrivit här på länge för att det har vart fullt upp. I måndags spelade jag mtach, i onsdags så var det första innebandy träningen, började med "uppvärmning" & springa 5 varv runt hela planen (där det brukar vara is på vintern och den är inte liten kan jag säga.) sen fortsatte träningen bla bla & sen slutde vi med att springa halva eljusspåret. Najs! :D

Idag ska jag intge göra nånting, bara slappa och ta det lugnt för det skulle behövas. ska göra alla mina läxor så att jag gjort dem och inte behöver tänka på dom mera.

förresten , pauline nu har jag accepterat maw åldern för att jag ska pierca mej, 16 år. Och det ska jag! haha.

// nicole .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0