tisdag..

Seg dag idag. Har var så trött så det har bara vart sjukt jobbigt idag. Annars inte mkt att skriva om dagen..
Imorgon så kmr jag hinna ha 3 lektioner + en 3 h håltimme , innan vi får sluta 14.00 pga marknaden!
Så de blir väl en sväng dit på håltimmen , så då kmr man väl inte vara så sugen att gå dit igen?:P haha, jaja. de visar sej väl då..
Imorn skulle vi till aulan för de var nån civilgrej , haha , sen ska vi i sept tälta med dom:D haha kul.

1 sak som bevisar att jag har kommit över min slarvighet:


1. har inte tappat bort min skåpsnyckel:D
+ att jag för andra gången sen skolan börjat åkte buss hem:D , har inte gjort de till skolan nån gång... vrf klaga när man blir skjutsad?

//nicole .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0