saknaden

Den 20/4 lämnade en kär vän jorden, jag fick inte veta förs 2 månader senare. Eftersom att ingen i hans familj visste vem jag var. Det visade sig senare att just den 20/4 hade vi träffats på stan, jag hade bara sagt hej å fått en kram sen var jag tvungen att stressa vidare, jag visste ju inte att det var sista dagen vi sågs, aldrig skulle bli mer. Det går inte en dag utan att jag blir påmind om din saknad. Jag burkar ändå kunna hålla mig från tårar, men när jag hittade draken, våran drake, ja herregud. Eller när jag hör låten I'll Be Missing You  med P. Daddy. Då går det bara inte att hålla tårarna borta. Jag vet att du har det bättre nu, du dolde något å nu vet jag vad det var. Hoppas himlen finns å du sitter å kollar ner på mig från ett moln, hoppas du är stolt, å inte ångrar den sista stunden som jag gör, kanske var det bästa sättet, jag visste ju inte, du är saknad Erik å kommer alltid finnas i mitt minne.  my guardian angel  //Line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0