när det är blåsigt..

..måste man hålla i sej stadigt. Vad skulle jag göra utan mina vänner och min familj?!

i helgen så blev det inte mkt gjort för mej, men i söndags spelade jag mtach, men var inte alls som jag brukade så jag slutade koncentrera mej på den & gick och blev sjuk istället. Riktig förkyld är jag. Som grädde på moset så drog jag ut en tand idag också. Kände ingenting när den var ute, men sen kom allt på en gång och fick ont i huvudet, halsen och frös haha.

är klar med alla läxor, så slipper tänka på det. på onsdag ska vi simma på idrotten, så kommer bli ännu sjukare efter det! kul, men det har jag inte tid med! Jag har fullt upp, så allt är som jag vill.



//nicole .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0